Termeni si Conditii

Comenzi

Prin lansarea unei comenzi (eletronice sau telefonice) prin intermediul magazinului online www.peruvision.ro , cumparatorul este de acord cu politicile de comunicare prin care vanzatorul isi desfasoara operatiunile (electronice sau telefonice).

O comanda lansata este alcatuita din:

– produse sau servicii regasite in oferta magazinului online mai sus mentionat;

– informatii clare cu privire la datele de facturare, livrare precum si alte informatii / observatii necesare;

– informatiile cumparatorului pentru facturare.

Lansarea unei comenzi (electronice sau telefonice) nu presupune si confirmarea comenzii.  Etapele complete sunt urmatoarele:

– inregistrarea unei comenzi:  se va genera un numar unic automat pentru aceasta;

– preluarea unei comenzi de catre un agent de vanzari, in limita programului de lucru afișat pe pagina Contact (orar) de pe site;

facturarea comenzii reprezinta emiterea facturii aferente bunurilor conform informatiilor oferite de client;

– finalizarea comenzii reprezinta livrarea acesteia si se face după confirmarea livrari comenzii catre cumparator, fie fizic in magazin, fie prin documente doveditoare oferite de firma de curierat.

Mesajele trimise in mod automat de sistem nu confirma existenta produsului in stoc si nici incheierea contractului de Vanzare-Cumparare.

Comenzile sunt preluate/inregistrate si numai dupa confirmarea  cu privire la disponibilitatea  produsului in stoc, comenzile sunt acceptate si onorate.

Produsele din oferta magazinului online www.peruvision.ro se pot vinde numai in baza unei comenzi. Comanda se va procesa conform pasilor mai sus mentionati in timpul programului de lucru 8:30 -17:00. O comanda neconfirmata nu presupune o rezervare a produselor. Comenzile vor fi onorate in ordinea cronologica in care au fost inregistrate in baza de date. O comanda care contine produse afisate in site cu urmatorul status: IN STOC SAU ÎNTREABĂ STOC nu pot fi onorate in cazul in care pe acelasi produs a fost inregistrata o alta comanda inaintea ei din punct de vedere cronologic si ulterior confirmata, astfel stocul epuizandu-se.

Vouchere
  • Peruvision poate acorda vouchere de reducere, respectiv cupoane de reducere unor clienti raportat la numărul de comenzi plasate, vechimea in calitate de client, eventuale review-uri ale site-ului si produselor prin comentarii plasate etc. 
  • Voucherele se vor aplica in cazul vanzarii anumitor produse la un moment dat, in functie de ofertele prezentate pe site.
  • Voucherul de reducere poate fi acordat sub forma unei sume fixe sau sub forma unui procent din pret si poate avea o durată limitata de valabilitate.
  • Reducerea acordata prin voucher se aplica la preturile practicate pe site sau in conditiile stabilite pentru diferite campanii.
  • Pentru a fi livrate codurile de voucher dintr-o comanda este necesara confirmarea acesteia.
  • Orice comanda poate contine doar 1 voucher de reducere. Aceasta necesita confirmare pentru voucherul utilizat. In lipsa confirmarii comanda va fi anulata automat.
  • Voucherul poate fi utilizat pentru comenzi plasate online pe site-ul  www.peruvision.ro sau prin email si numai pentru anumite produse care sunt marcate pe site sau la plasarea unei comenzi.

Un client poate beneficia de un voucher de reducere o singură data pentru o comanda plasata.

Orice incercare de a utiliza/a aplica in mod repetititv un voucher in cadrul unei comenzi sau utilizarea/aplicarea efectiva in mod repetitiv a unui voucher de reducere in cadrul unei comenzi constituie incercarea de a frauda sistemul de comenzi online al vanzatorului, prin urmare comanda poate fi anulata de catre Peruvision.

Astfel, un voucher de reducere poate fi utilizat/aplicat o singura data in cadrul unei comenzi.

Plata

Peruvision ofera urmatoarele metode de plata:

  • plata cu cardul sau cash in showroom-ul din Timisoara,
  • plata cu cardul prin magazinul online www.peruvision.ro,
  • plata ramburs catre curierul care aduce comanda clientului.

Plata cu cardul in showroom-ul din Timisoara, se face prin intermediul POS-ului din locatie.

Plata cu cardul pe magazinul online www.peruvision.ro se face in avans, online, cu cardul bancar (Visa si MasterCard). Pentru  finalizarea si validarea platii, Clientul va fi directionat catre o pagina separata, securizata, pentru efectuarea platii. Tranzactia va fi procesata de Netopia www.netopia-payments.com („Procesatorul de Plati”). Procesatorul de Plati are obligatia de a asigura un nivel de securitate in conformitate cu standardele impuse de legislatia in vigoare si utilizeaza mediul de tranzactionare 3D Secure.

De asemenea, Procesatorul de Plati este o companie certificata Visa si MasterCard si garanteaza confidentialitatea datelor introduse prin transmiterea lor intr-un mediu criptat. Pentru a afla mai multe detalii, te invitam sa accesezi https://netopia-payments.com/politica-de-confidentialitate/

Plata ramburs catre curier se face cash in momentul in care cumparatorul receptioneaza produsul de la curier.

Livrarea comenzilor

Comenziile pentru produsele care se afla in stoc se vor livra fie fizic in showroom-ul din Timisoara, fie prin curierul cu care lucreaza vanzatorul, la adresa de livrare specificata de client. Daca adresa de livrare sau datele de contact nu sunt corect trimise de client, firma Peruvision nu poate fi trasa la raspundere pentru intarzierea sau ne livrare comenzii. Transmiterea datelor de livrare si facturare corecte sunt responsabilitatea clientului.

Totodata daca clientul este contactat telefonic sau prin email de mai multe ori si in mai multe zile consecutive, inainte de a se livra marfa, iar clientul nu raspunde, firma Peruvision poate intarzia livrarea comenzii sau chiar o poate anula.

Pentru comenziile care nu se afla in stoc termenul si data de livrare se vor stabilii de comun acord cu clientul, in limita posibilitatiile conform unei notificari trimisa catre client si agreata de acesta.

Costul livrarii va fii comunicat in prealabil livrarii marfii catre client.

NOTA: Pot aparea intarzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat in magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maximum 30 de zile.

Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la informare că s-a efectuat expedierea coletului. Coletul vine cu un AWB si datele firmei de curierat  prin care se livreaza comanda. Firma Peruvision nu poate fii trasa la raspundere pentru eventuale intarzieri sau neintelegeri aparute intre curier si destinatar. Daca intampinati anumite probleme va rugam sa ne contactati.

Garantie

Produsele vandute si livrate de catre PERUVISION beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.

Clientul are obligatia de a anunta Peruvision, inainte de trimite un produs in garantie.

Clientul are obligatia de a trimite produsul in garantie prin FAN COURIER sau SAMEDAY !

Garantia de conformitate

Garanţia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp intre 6 luni si 2 ani prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde.

Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In conformitate cu OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare.

Retur Marfa

Cumparatorul are dreptul sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare, potrivit OUG nr 34/2014.

Pentru a returna produsul trebuie sa ne informati prin e-mail la info@peruvision.ro sau completand formularul de pe pagina: “Politica de retur” (https://peruvision.ro/politica-de-retur/).

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua, la sediul nostru din localitatea Timisoara, Str. ORAVITA Nr 2/D, Jud. Timis, Tel. 0256-211692 sau 0356-438791, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea, iar noi va vom returna banii in maxim 14 zile de la primirea produsului.

Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana! Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Firmei Peruvision nu se poate imputa problemele aparute ca urmare a transportului de la client la firma Peruvision.

Peruvision isi asuma dreptul de a refuza coletul daca acesta prezinta urme de deteriorare.

Returnarile nu se vor face cu ramburs prin curier.

Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

In cazul in cazul in care nu optati pentru transfer bancar suma se va returna prin Fan Courier, dar cheltuielile de transport vor fii suportate de client. Bani nu se returneaza prin Posta Romana !

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite de cumparator. Adica sa fie insotite de certificatul de garantie in original si toate documentele si accesoriile cu care a fost livrat produsul. Nu se accepta produsele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii, produse cu sigilii sau etichete rupte, produse cu software sau hardware modificat.

Pentru produsele achizitionate de pe platforma EMAG va rugam sa folositi “Formular returnare produs” care se poate accesa din contul dumneavoastra din platforma EMAG, la sectiunea “Retururile mele”, facand click pe “Adaugare cerere noua de retur”.

Informatii privind DEEE

1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (denumite in continuare DEEE), sunt echipamentele electrice si electronice care constituie deseuri in sensul pct. 9 din anexa nr. 1 la Legea nr. 211/2011 privind regimul deseurilor, republicata, inclusiv componentele, subansamblele si produsele consumabile care fac parte integranta din produs in momentul in care acesta devine deseu. DEEE pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 privind protectia mediului, Legea nr.211/2011 privind regimul deseurilor, HG nr.322/2013 privind restrictiile de utilizare a anumitor substante periculoase in echipamentele electrice si electronice si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:

1.1.  Cumparatorii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta separat aceste DEEE.

1.2.  Colectarea acestor DEEE se va efectua prin serviciul public de colectare a DEEE, direct de catre S.C. PERUVISION S.R.L. (conform pct. 1.3 si 1.4) si prin centre de colectare organizate de operatori economici autorizati pentru colectarea DEEE.

1.3.  La furnizarea unui produs nou, la solicitarea cumparatorului, distribuitorii sunt obligati sa preia DEEE in sistem ”unul la unul„, in mod gratuit, in aceleasi conditii precum cele de livrare a produsului nou, daca echipamentul este de tip echivalent si a indeplinit aceleasi functii ca echipamentul nou furnizat si sa informeze cumparatorul despre aceasta posibilitate inainte de achizitionarea produsului.

1.4.  S.C. PERUVISION S.R.L. asigura colectarea, in timpul programului de lucru, de la utilizatorii finali, cu titlu gratuit, fara obligatia acestora de a cumpara echipament electric sau electronic (denumit in continuare EEE) de tip echivalent, a DEEE de dimensiuni foarte mici in cadrul tuturor magazinelor S.C. PERUVISION S.R.L.. Potrivit OUG nr.5/2015, Anexa 5, lit.f), DEEE de dimensiuni foarte mici sunt  deseurile de echipamente electrice si electronice la care nicio dimensiune exterioara nu este mai mare de 25 cm.

1.5.  Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu o cruce insotita de marcajul negru.

1.6. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseuri menajere si ca acestea fac obiectul unei colectari separate.

1.7  Informatiile fac referire la comertul online. Pentru produsele comercializate direct in magazine, modalitatea de colectare a deseurilor este afisata in fiecare locatie.

1.8 Pentru informatii suplimentare va rugam sa ne contactati.

o