Antene satelit si echipamente catv

Garantie

Produsele vandute si livrate de catre PERUVISION beneficiaza de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.

Prin garantia comerciala ai la dispozitie servicii de reparatie gratuita din partea vanzatorului sau producatorului in baza certificatului de garantie emis.

  • Garantia de conformitate

Garanţia de conformitate este garantia oferita de vanzator, conform legislatiei in vigoare. Este o perioada de timp intre 6 luni si 2 ani prin care vanzatorul iti garanteaza ca produsul vandut este conform cu specificatiile pe care s-a angajat ca le vinde.

Perioada de timp stabilita pentru remedierea reparatiei este de maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumparatorul a adus la cunostinta vanzatorului lipsa de conformitate a produsului.

In conformitate cu OG21/1992 vanzatorul este obligat sa-i furnizeze consumatorului: certificat de garantie (doar pentru produsele de folosinta indelungata), manual de instructiuni/utilizare/instalare.

RETUR MARFA

Cumparatorul are dreptul sa returneze un produs, in termen de 14 zile calendaristice de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decat cele de livrare, potrivit OUG nr 34/2014.

Pentru a returna produsul trebuie sa ne informati prin e-mail la info@peruvision.ro.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua, la sediul nostru din localitatea Timisoara, Str. ORAVITA Nr 2/D, Jud. Timis, Tel. 0256-211692 sau 0356-438791, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea, iar noi va vom returna banii in maxim 14 zile de la primirea produsului.

Returnarea produselor se poate face prin orice firma de curierat. Coletele nu se pot expedia prin Posta Romana! Cheltuielile de returnare sunt suportate de client.

Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Firmei Peruvision nu se poate imputa problemele aparute ca urmare a transportului de la client la firma Peruvision.

Peruvision isi asuma dreptul de a refuza coletul daca acesta prezinta urme de deteriorare.

Returnarile nu se vor face cu ramburs prin curier.

Returnarea sumelor de bani achitate se vor realiza ulterior prin transfer bancar.

In cazul in cazul in care nu optati pentru transfer bancar suma se va returna prin Fan Courier, dar cheltuielile de transport vor fii suportate de client. Bani nu se returneaza prin Posta Romana !

Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost primite de cumparator. Adica sa fie insotite de certificatul de garantie in original si toate documentele si accesoriile cu care a fost livrat produsul. Nu se accepta produsele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii, produse cu sigilii sau etichete rupte, produse cu software sau hardware modificat.